Birini Ayet-el Kürsi ile Kendine Bağlama Duası

Ayetel Kürsi ile bir kimseyi istediğin gibi bağlarsın. Örneğin: Bir kimsenin kârını ve kazancını bağlamak, dilini bağlamak, uykusunu bağlamak, bevlini bağlamak, erkekliğini bağlamak, muhabbetle kendine bağlamak, gerek kahriye gerek celbiye veya her ne tür şekilde olursa olsun bağlamak istersen:
Önce maksadın her ne ise güzelce bir abdest aldıktan sonra, tam inanç ile niyet edip, Besmele-i şerif ile Ayetel Kürsiyi aşağıdaki tertip üzere okursun.
Sarı, beyaz, kırmızı, mavi, yeşil, gri ve siyah renk olmak üzere yedi ipek ip al. Her renk ipe yedi kere Ayetel Kürsi okuyup yedi düğüm at.
Düğümleri attıktan sonra, yedi renk ipi eline alıp hepsini birden bük ve bir araya getir. Sonra şu tertip üzere Ayetel Kürsi yi oku:
Bismillahirrahmanirrahim
Allahü la ilahe illa hüvel hayyül kayyüm.
deyince birinci düğümü bağla.
Allahüla ilahe illa hüvel hayyül kayyümü la te’ huzühü sinetün vela nevm .
deyince ikinci düğümü bağla .
Allahü la ilahe illa hüvel hayyül kayyümü la te’ huzühü sinetün vela nevm lehü ma fis semavati vema fil ard men zellezi yeşfeu indehü illa bi iznihi ya’lem.
deyince üçüncü düğümü at .
Allahü la ilahe illa hüvel hayyül kayyüm La te’huzühü sinetün vela nevm lehü ma fis semavati ve me fil ard men zellezi yeşfeu ındehü illa bi iznihi ya’lemü ma beyne eydihim .
deyince dördüncü düğümü at .
Allahüla ilahe illa hüvel hayyül kayyüm la te’huzühü sinetün vela nevm lehü ma fis semavati vema fil ard men zellezi yeşfeu ındehü illa bi iznihi ya’lemü ma beyne eydihim vema halfehüm.
deyince beşinci düğümü bağla.
Allahüla ilahe illa hüvel hayyül kayyüm Late’huzühü sinetün vela nevm lehü ma fis semavati vema fil ard menzellezi yeşfeu ındehü illa bi iznihi ya’lemü ma beyne eydihim vema halfehü vela yühitüne bişeyin min ılmihi illa bima şa’ ve sia kürsiyyühüs semavati vel ard vela yeudühü hıfzühüma.
deyince altıncı düğümü at .
Allahüla ilahe illa hüvel hayyül kayyüm la te’huzühü sinetün vela nevm lehü ma fis semavati vema fil ard men zellezi yeşfeu ındehü illa bi iznihi ya’lemü ma beyne eydihim vema halfehüm vela yühitüne bişeyin min ılmihi illa bima şa’ ve sia kürsiyyühüs semavati vel ard vela yeudühü hıfzühüma ve hüvel aliyyül azim.
deyince yedinci düğümü bağla .
Yedi düğümü de bağladıktan sonra bu ipeği ağır bir taşın altına koy ve
”Bu taş bu ipeği nasıl basarsa filan oğlu filanın dili de öyle basılsın, Allah c.c. ın yardımıyla Ayetel Kürsi hakki için “ dersin.
Bu mesele sahih olup, defalarca tecrübe edilmiştir. Aman akıllı ol sakın keyfi yapma ikiyüzlü bıçak gibidir.

Birini Ayet-el Kürsi ile Kendine Bağlama Duası” üzerine 4 düşünce

  1. üzgün

    hocam 7 düğüm atılır yazmışsınız .peki ama anlatmanıza göre 14 düğüm oluyor yanılıyor muyum acaba? acil cvp bekliyorum. tşk. ederim

    Cevapla
  2. BÜLENT

    Burak hocam gerçekten size ne kadar teşekkür etsem az kızım için yapmış olduğunuz kısmet açma vekfi yerine geldi inş. Kısmet olursa yakında sizide bekliyoruz düğünümüze bize verdiğiniz destek unutulmaz attığınız mallleri bile saklıyacağız hep çok çok ç.ok çok teşekkür ediyorum sağ olun var Olun

    Cevapla
  3. BUSE

    Arkadaşlar 3 aylik bir dukkanim var ve hic is yapmiyor du sanki bagli isler insanlar sadece sigara aliyor ve ben iflas esigine geldim ne yapacam bilmiyorumdum dualar okuyorumdum ama yok bagli bulunan rizk duası ararken burak beye rastladım ve rızık açma vekfi yaptırdım şuan işlemin 1. Ayındayım ve inanılmaz bir şekilde zaman zaman dükkanımın giriş kapısında müşterilerin bekleme yaptığını görüyorum. Ve daha işlemin tamamlanmasına 2 ay var o zaman ne olacak şimdiden çok merak ediyorum

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir